Minőségüggyel
kapcsolatos szolgáltatások
- Vállalati működés
- Minőségügy és folyamatszabályozás
Egyéb
szolgáltatások
- panasz és visszaélés kezelés külső és belső ügyfelek
esetén. (kivizsgálás és intézkedés a megszüntetésre
- belső ellenőrzési feladatok ellátása, ellenőrzések
megszervezése és a hiányosságok felszámolása
- hatósági kapcsolattartás. ( Adatszolgáltatások a hatóságok
felé és közreműködés az esetleges felügyeleti szervek ellenőrzései
során.) A problémák megoldása és hiányosságok felszámolása
- közreműködés a beszerzési, beruházási és működésfejlesztési
projektekben minőségi és folyamatszabályozási témákban. Az ezekben
elvárt és definiált követelmények és elvárások megadása és ezek
betartásának ellenőrzése
- az elkészült (megvalósult) fejlesztések és beruházások
minőségi átvételének koordinálása és esetleges végzése
Vállalati működés
- Szervezeti és működési szabályzat kidolgozása és élőn
tartása(kompetenciamátrix, felelősségi körök, tevékenységi körök,
szervezet és felépítés, beszámolók és vezetői értekezletek, szervezetek
közötti működési kapcsolatok definiálása)
- Vállalati működési utasítások kidolgozása és változásainak
kezelése
- Munkahelyi utasítások kidolgozása szervezeti-, vezetői- és
dolgozói szintre lebontva
Minőségügy és folyamatszabályozás
- Minőségirányítási (MIR) Környezetirányítási (KIR) valamint
Információbiztonsági (IBIR) rendszerek a nemzetközi ISO
(9001,14001,27001) szabvány szerinti kiépítése és működtetése, valamint
a rendszer folyamatos fejlesztése. (Esetlegesen új rendszerek
bevezetése a fent felsoroltakon kívül)
- Minőségi mutatórendszer kidolgozása (objektív és szubjektív
mutatók alapján), objektív mutatók mérése és dokumentálása, szubjektív
külső és belső ügyfél elégedettségi mutatók mérése és feldolgozása.
Ezek beépítése és monitorozása a vállalati célokban.
- Teljesítménymenedzsment rendszer kidolgozása és
működtetése. (Szervezeti és dolgozói szintre lebontva), valamint ezek
folyamatos értékelése. Minden vállalati, (nem csak minőségi, hanem
pénzügyi hatékonysági és egyéb) mutatók esetében.
- Folyamatszabályozási feladatok ellátása. (CIP,TQM,6szigma
módszerekkel),a vállalati folyamatok hatékonyságát elősegítő folyamati
változások kidolgozása és teljes körű menedzselése.
- Minőségügyi oktatások megszervezése és lebonyolítása.
- Munkavédelmi- és tűzvédelmi tevékenységek ellátása
(oktatások, ellenőrzések)
- Minőség és teljesítményjavító intézkedések kidolgozás a
vállalati vezetés felé, ezek elfogadása esetén a minőségjavító
projektek menedzselése.
- Ellenőrzési (működési-, munkavédelmi) feladatok ütemezése,
koordinálása, értékelése és végzése beleértve a szervezeti vezetői
szintű ellenőrzéseket is.